Μήνας: Φεβρουάριος 2016

ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΜΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ

Είναι γνωστό ότι με παρέμβασή μας, ζητήσαμε να αλλάξουν οι όροι της προκήρυξης που αφορά τις μεταθέσεις – μετατάξεις των συναδέλφων από τα πολυϊατρεία ΑΘΗΝΩΝ στις υπηρεσίες της ΔΕΗ Α.Ε.

ΝΑΙ στην διασφάλιση της λειτουργίας των πολυϊατρείων ΟΧΙ στην υποβάθμιση της κατηγορίας Υ3

Μας βρίσκουν αντίθετους, οι όροι της προκήρυξης που αφορά τις μεταθέσεις-μετατάξεις του προσωπικού των πολυϊατρείων Αθηνών για τους εξής λόγους:

ΠΑΝΑΤΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΤΕΤΑΡΤΗ 3 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ & ΠΕΜΠΤΗ 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 24ωρη ΑΠΕΡΓΙΑ

Συμμετέχουμε στην 24ωρη απεργία που κήρυξε η ΓΣΕΕ στις 4 Φεβρουαρίου και συμμετέχει το σύνολο των εργατικών σωματείων της χώρας, ενάντια στα προτεινόμενα μέτρα της κυβέρνησης για το ασφαλιστικό. Επίσης…