24ωρη ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ 15 ΔΕΚΕΜΒΡΗ 2010
Συμμετέχουμε στην Απεργία που κήρυξαν η ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, καθώς και οι ΔΕΚΟ την Τετάρτη 15 Δεκέμβρη. – Γιατί θέλουν να μειώσουν και άλλο τους μισθούς – Γιατί θέλουν να…
Συμμετέχουμε στην Απεργία που κήρυξαν η ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, καθώς και οι ΔΕΚΟ την Τετάρτη 15 Δεκέμβρη. – Γιατί θέλουν να μειώσουν και άλλο τους μισθούς – Γιατί θέλουν να…
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία πλοήγησης στον ιστότοπό μας.
You can find out more about which cookies we are using or switch them off in .