Μήνας: Νοέμβριος 2009

ΔΙΑΛΥΣΑΤΕ ΤΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΗ-ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΤΕ ΟΛΟΙ

Κάθε μέρα που περνά διαπιστώνεται η Διάλυση της Επιχείρησης και κυρίως των Πρακτορείων Εξυπηρέτησης Πελατών. ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΗΜΕΡΑ Διαλυτική εικόνα με ουρές πελατών ατελείωτες. Ανθρώπινο δυναμικό με ελλείψεις και υποστήριξη μόνο…