Η ΕΝΔΟΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Κατεβάστε την ανακοίνωση σε PDF
Διαβάσαμε στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο να επαίρεται η Διοίκηση της ΔΕΗ για την συνεργασία ΔΕΗ-DAMCO, με ποσοστά 49%-51% αντίστοιχα, για την δημιουργία καταστημάτων franchise. Λησμονεί μόνο να αναφέρει ότι την απόφαση αυτή το Δ.Σ. της ΔΕΗ, αναγκάστηκε να λάβει δια περιφοράς, αφού όλο το προηγούμενο διάστημα η παρουσία της ΕΔΟΠ/ΔΕΗ στις συνεδριάσεις δεν επέτρεψε να ληφθεί, η παράνομη αυτή απόφαση και επιζήμια για τα συμφέροντα της ΔΕΗ.  Πρόκειται για μία πράξη ντροπής, η οποία στα χρονικά της ΔΕΗ δεν έχει ξανασυμβεί, εκφράζοντας. πέραν όλων των άλλων,  περίσσιο αυταρχισμό ενώ βάζει βρόγχο στα καταστήματα της εμπορίας με την δημιουργία άλλου δικτύου καταστημάτων, για όφελος του ανταγωνιστή της ΔΕΗ.
Πιο συγκεκριμένα
- Αντί η Διοίκηση και η Γενική Διεύθυνση Εμπορίας να περιφρουρήσει και να θωρακίσει τα καταστήματα της ΔΕΗ με προσωπικό, έτρεξε να δώσει χέρι βοηθείας στον ανταγωνιστή της ΔΕΗ.
-Αντί η Γενική Διεύθυνση Εμπορίας να βλέπει την κατάρρευση του Δικτύου των δικών της καταστημάτων, χωρίς να προβαίνει σε μία πράξη αναστροφής της κατάστασης, ενδυναμώνει τον ανταγωνιστή της ΔΕΗ.
-Αντί να απαιτήσει από την  Κεντρική Εξουσία νέες προσλήψεις, δέχθηκε να γίνει ο φτωχός συγγενής του ανταγωνιστή της ΔΕΗ.
Αντί να βάλλει νέα προϊόντα στα καταστήματα τα δικά της, τα χαρίζει αυτά στον ανταγωνιστή της ΔΕΗ.
Πρόκειται για πολιτικές ενδοτικές, για πολιτικές ξεπουλήματος αφού εκχωρούνται περιουσιακά στοιχεία της επιχείρησης όπως είναι το σήμα της ΔΕΗ, χωρίς  να αποτιμηθεί η αξία του, αλλά και να αποπληρωθεί.
Αλήθεια, πόσο σκέφτηκαν ότι η αγορά των φωτοβολταϊκών είναι σε ώριμο στάδιο, καθώς επίσης πόσο έλαβαν υπόψη τα αρνητικά στοιχεία της μελέτης, που οι ίδιοι πλήρωσαν στην KPMG; Δυστυχώς καθόλου, με αποτέλεσμα  η νέα εταιρεία για να επιζήσει πρέπει να πάρει πελάτες από την ΔΕΗ, αλλά και τις εισπράξεις. Ποιον κοροϊδεύουν όταν κάνουν λόγο ότι πρόκειται για ένα βήμα μπροστά στον ανταγωνισμό; Άραγε τι φοβάται το εμπορικό τμήμα της ΔΕΗ;
· Μήπως δεν έχει εμπειρία
· Μήπως δεν έχει υποδομή
· Μήπως δεν έχει πελάτες
· Μήπως δεν μπορεί να προσελκύσει πελάτες ή αδυνατεί να κρατήσει τους υπάρχοντες πελάτες αν δώσουν την δυνατότητα της προσφοράς μέσα στο παιχνίδι του ανταγωνισμού.
Δυστυχώς για τους ανταγωνιστές, αλλά και τους διοικούντες  η ΔΕΗ και η Εμπορία τα έχουν όλα, ενώ η πράξη απέδειξε ότι τέτοιοι ανταγωνιστές είναι μόνο αεριτζήδες, όπως ήταν η ENERGA και η HELLAS POWER που τσέπωσαν τα χρήματα της ΔΕΗ και του ΕΕΤΗΔΕ.
Εκ του αποτελέσματος, προδήλως, διαφαίνεται η ενδοτικότητα των διοικούντων, αφού κάνουν αφεντικό τον ανταγωνιστή της ΔΕΗ, με την εκχώρηση του σήματος, χωρίς καν να προβούν σε πλειοδοτικό διαγωνισμό ως όφειλαν. Αυτό από μόνο του, μας δίνει το δικαίωμα τόσο σε εμάς όσο και σε κάθε ενεργό πολίτη ή πολιτικό φορέα που ζει και λειτουργεί σε μία ευνομούμενη πολιτεία να πράξει το αυτονόητο, προκειμένου να ανατρέψει και να αποτρέψει την παράνομη αυτή πράξη.

Η ΕΔΟΠ/ΔΕΗ δεσμεύεται σε συνεργασία με την ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ και με άλλους συνδικαλιστικούς φορείς, να ξεκινήσει διαρκή αγώνα, οποιασδήποτε μορφής για να ανατρέψει την συνεργασία αυτή, περιφρουρώντας παράλληλα την περιουσία της ΔΕΗ. Πρέπει να γνωρίζουν ότι δεν θα αφήσουμε να ξεπουλήσουν τόσο εύκολα την μεγαλύτερη επιχείρηση της χώρας.