Μήνας: Απρίλιος 2009

ΤΕΤΑΡΤΗ 1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΚΑΙ ΩΡΑ 4 μ.μ. ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΜΕ

Ενάντια στην πολιτική διάλυση της ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΥ. Ενάντια στο στημένο παιχνίδι που εφαρμόζεται σε βάρος της ΔΕΗ, με την απελευθέρωση της αγοράς στην Η.Ε. Ενάντια στα ιδιωτικά συμφέροντα που…