ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΣΤΗΝ ΕΜΠΟΡΙΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ & ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ

Κάθε μέρα που περνά, όλο και πιο πολύ αμαυρώνεται η εικόνα της εμπορίας με τις ατέλειωτες ουρές των πελατών που σχηματίζονται, αλλά και με τις αγόγγυστες προσπάθειες που καταβάλλει το προσωπικό  για την εξυπηρέτηση των πελατών.

Διαχρονικά όλες οι διοικήσεις αλλά και η σημερινή, συνέβαλαν για να δημιουργηθεί αυτή η εικόνα. Πιο συγκεκριμένα, από τα 260 καταστήματα που διέθετε η εμπορία, σήμερα παραμένουν σε λειτουργία τα 132 εκ των οποίων τα 24 χωρίς ταμείο, ενώ τα 32 λειτουργούν εκ περιτροπής!!!

Η διαμορφωθείσα αυτή κατάσταση, έχει ως αποτέλεσμα την μεγάλη συσσώρευση του κόσμου στα εναπομείναντα και σε συνδυασμό με την έλλειψη προσωπικού, να παρατηρούμε το αδιέξοδο στα καταστήματα της εμπορίας.

  • Αντί, λοιπόν, να ενισχύσουν την εξυπηρέτηση των πελατών με άνοιγμα καταστημάτων όπως παλιά, σε σταθερή βάση, βάζουν νέα λουκέτα ενώ προσφάτως ανακοινώθηκε το κλείσιμο του Μενιδίου.
  • Αντί να κάνουμε στοχευμένες προσλήψεις (συγκεκριμένη ειδικότητα) αποκλειστικά για τα καταστήματα πελατών, παρατηρούμε ότι και αυτές οι ελάχιστες προσλήψεις που έγιναν στα καταστήματα, είτε αποχωρούν, είτε μετατίθενται σε άλλες θέσεις εκτός πρώτης γραμμής.

Γιατί, όμως, γίνονται όλα αυτά; Γιατί δεν υπάρχει ανάλογη ευαισθησία, εκ μέρους της Διοίκησης, κυρίως για το προσωπικό αλλά και για τους καταναλωτές οι οποίοι χάνουν ένα μεροκάματο για να εξυπηρετηθούν;

  • Μήπως για να αφήσουν ελεύθερο πεδίο δράσης στους ανταγωνιστές; Άλλωστε η συγκρότηση του Διοικητικού συμβουλίου της κοινής εταιρίας (Silcio 51% – ΔΕΗ 49% χωρίς διαγωνισμό) από αυτή τη Διοίκηση, ποιο στόχο έχει;
  • Μήπως να τοποθετεί φωτοβολταϊκά στις στέγες; Προφανώς όχι, αλλά για να πάρει το πελατολόγιο από τη ΔΕΗ και να κάνει εισπράξεις λογαριασμών ρεύματος!!! Δηλαδή να χαθεί η πολύτιμη ρευστότητα που έχει τόσο ανάγκη η ΔΕΗ!

Συνακόλουθα και χωρίς περιστροφές, οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι κυβέρνηση και Διοίκηση της ΔΕΗ ακολουθούν την ίδια τακτική με τους προηγούμενους, που οδηγούν στη σμίκρυνση της εμπορίας, αδιαφορώντας για το προσωπικό και τους καταναλωτές. Δηλώνουμε ότι η ΕΔΟΠ θα συμβάλλει με κάθε μέσο, με κάθε τρόπο, ώστε να σταματήσει η απαξίωση της εμπορίας σε όφελος της ΔΕΗ, των καταναλωτών και του προσωπικού.

Υ.Γ.  Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων το προσωπικό της πρώτης γραμμής αποχωρεί από την εργασία του, ακόμη και δύο ώρες μετά τη λήξη του ωραρίου, χωρίς υπερωριακή απασχόληση.

Αντιθέτως, παρατηρείται σε διοικητικές υπηρεσίες της εμπορίας να έχουν εργασθεί υπερωριακώς 2500 ώρες, κυρίως υπηρεσιακά στελέχη, το πρώτο εξάμηνο του έτους!!! Αυτό δεν αποτελεί αντίφαση σε σχέση με το προσωπικό της πρώτης γραμμής, αλλά και με τις περιστολές των μεταβλητών της μισθοδοσίας που ανακοίνωσε προσφάτως η Διοίκηση;

Αίσθηση επίσης προκαλεί και πολλά ερωτήματα η μέχρι σήμερα στάση της Διοίκησης, για το γεγονός ότι αν και πέρασαν εννέα μήνες ακόμη δεν έχει τοποθετηθεί ο Γενικός Διευθυντής Εμπορίας.

Γραφείο Τύπου /ΕΔΟΠ-ΔΕΗ