Έχουμε πολλάκις αναφερθεί για τις ευθύνες των Διοικούντων στην Εμπορία και το κατάντημα της πιο παραγωγικής Διεύθυνσης, στη ΔΕΗ.
ΑΡΚΕΙ
– Να θυμίσουμε τα 100 καταστήματα που έβαλαν λουκέτο
– Την έλλειψη προσωπικού
– Την διάλυση των υπηρεσιών
– Τις ατελείωτες ουρές που σχηματίζονται στα κέντρα εξυπηρέτησης πελατών, με αποτέλεσμα να αμαυρώνεται η εικόνα της πρώτης επιχείρησης της χώρας
– Τους 100 χιλιάδες πελάτες που άρπαξαν οι αεριτζήδες «ανταγωνιστές της ΔΕΗ», χάνοντας η ΔΕΗ εκατομμύρια ευρώ.
ΕΠΙΠΛΕΟΝ
Έγινε αυτό που είχαμε επισημάνει στους αρμόδιους :
«Όταν εμείς κλείνουμε τα δικά μας πρακτορεία, τότε δίνουμε έδαφος στους ανταγωνιστές μας!!!».
Έτσι, λοιπόν, ήδη η Aegean, άνοιξε δικό της κατάστημα στο Κολωνάκι, ενώ ετοιμάζεται να κάνει το ίδιο στις πρωτεύουσες των νομών σε όλη τη χώρα.
Ποιος επομένως ο δικός μας σχεδιασμός, ποια πολιτική θα ακολουθήσουμε στην αρπαγή των πελατών… Πόσα νέα πρακτορεία θα δημιουργήσουμε ενόψει και του Καλλικράτη Πανελλαδικά;
Τι θα γίνει με την έλλειψη προσωπικού;
Σε όλα αυτά υπάρχει πέπλο σιωπής, αδιέξοδο και χάος.
Συνακόλουθα η αλλαγή προσώπων στην Εμπορία αρχής γενομένης με την απομάκρυνση του Γενικού Διευθυντή, πρέπει να σηματοδοτεί μία άλλη πολιτική για το μέλλον της Εμπορίας και γενικότερα της ΔΕΗ. Σε διαφορετική περίπτωση θα αποδειχθεί το γνωστό «στο ίδιο έργο θεατές».
Αναμένουμε εξελίξεις, γιατί ήδη χάσαμε πολύτιμο χρόνο.