ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ ΡΟΛΑ ΣΤΗΝ ΕΜΠΟΡΙΑ

Καταγγέλλουμε με τον πιο απερίφραστο τρόπο τα όσα απεργάζονται και πράττουν οι υπεύθυνοι της εμπορίας.

Πιο συγκεκριμένα δεν συμφωνούμε με το κλείσιμο των υπηρεσιακών μονάδων που αφορούν πρακτορεία ακόμη και υποπρακτορεία ηπειρωτικών, νησιωτικών και κυρίως ακριτικών περιοχών.

Είμαστε γνώστες των προβλημάτων με την έλλειψη προσωπικού και κατανοούμε, ότι πρέπει να γίνουν ενέργειες ώστε να δοθεί λύση στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Το ζήτημα είναι ποια λύση είναι συμφέρουσα για τη ΔΕΗ; Αυτή που ενισχύει την παρουσία της σε ένα σκληρό ανταγωνιστικό περιβάλλον ή αυτή που απαλείφει με τον πιο πρόδηλο τρόπο την ύπαρξή της στο ενεργειακό πεδίο της αγοράς προς όφελος των ανταγωνιστών της.

Δυστυχώς το δεύτερο γιατί:

Αφίσα που κυκλοφόρησε από την Δ/νση εμπορίας και αφορά τα ακριτικά νησιά μας, υποδεικνύει πέντε τρόπους για την εξόφληση λογαριασμών καθώς και τρεις άλλους για την εμπορική εξυπηρέτηση αλλά δεν αναφέρεται σε καμιά περίπτωση στη ΔΕΗ !!! Γιατί άραγε;

Ακόμη και καλοπροαίρετος αν είσαι για ένα νέο πλαίσιο εξυπηρέτησης, είναι δυνατόν να οδηγείς τους πελάτες στους ανταγωνιστές σου;

Πως είναι δυνατόν να υποδεικνύεις εξυπηρέτηση μόνο μέσω τηλεφώνου και διεκπεραίωση με courier, ή μέσω Κ.Ε.Π, αφού γνωρίζουν ότι είναι δύσκολο να εφαρμόσουν ρηξικέλευθες αλλαγές, γιατί εκτός των άλλων δεν συνάδει με την ψυχολογία του Έλληνα που τόσα χρόνια εμπιστεύεται τη ΔΕΗ. Δεν μπορεί να απαγορεύεις την εξυπηρέτηση από την ΔΕΗ και να κάνεις μπαλάκι τον πελάτη, να δυσανασχετεί με μας και στο τέλος να οδηγείται στον ιδιώτη ανταγωνιστή, χωρίς βεβαίως να συνυπολογίσουμε τους 15.000 πελάτες που έχει για παράδειγμα η Κάλυμνος ή 30.000 ΕΥΡΩ εισπράξεις που κάνει σε ημερήσια βάση .

  • Αγνοείται το γεγονός, ότι για να εξυπηρετηθεί κάποιος στην Ιθάκη πρέπει να μεταβεί στο Αργοστόλι, να χάσει μια μέρα, ενώ αν είχαμε έστω και έναν υπάλληλο για τρεις φορές την εβδομάδα θα δίναμε μεγάλη λύση αλλά θα είχαμε και τους πελάτες με το μέρος μας.
  • Αγνοείται ότι πρόκειται για ακριτικές περιοχές που ισοδυναμεί με ΕΘΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ, άρα δεν έπρεπε να συνυπολογίζεται σε καμία περίπτωση το κόστος αλλά η έγκαιρη πρόβλεψη για νέες προσλήψεις, ακριβώς γιατί πρόκειται για εθνικά ευαίσθητες περιοχές.
  • Αγνοείται ακόμη ότι και στην Ηπειρωτική Ελλάδα οι αποστάσεις είναι μεγάλες που δυσκολεύουν τους πελάτες όπως για παράδειγμα η Πύλος με 15.000 πελάτες οπου για να μεταβούν στην Καλαμάτα πρέπει να διανύσουν 55 χιλιόμετρα.
  • Αγνοείται επιπρόσθετα ότι ο πληθυσμός της Ελληνικής υπαίθρου απαρτίζεται από συνανθρώπους μας προχωρημένης ηλικίας και αν μη τι άλλο θα έπρεπε να τους σεβόμαστε και όχι να τους ταλαιπωρούμαι, αφού οι μετακινήσεις τους δυσκολεύουν.

Για αυτό καλούμε τον Γενικό Δ/ντή Eμπορίας, να σταματήσει τα απαξιωτικά σχέδια που κάποιοι ετοιμάζουν, βάζοντας ταφόπλακα στην πιο πολύτιμη Γενική Δ/ΝΣΗ, ΤΗΝ ΕΜΠΟΡΙΑ.