Αν περάσει κάποιος από ένα κατάστημα της εμπορίας, θα πιστέψει ότι δεν πρόκειται για μία υπηρεσία εξυπηρέτησης καταναλωτών αλλά για κάτι άλλο, αφού η συσσώρευση του κόσμου και η «ουρά» που σχηματίζεται ξεπερνά κάθε προηγούμενο.
Αγόγγυστα οι συνάδελφοι δίνουν καθημερινά τον δικό τους αγώνα, για να εξυπηρετήσουν τους καταναλωτές αλλά αυτό είναι αδύνατον λόγω της μεγάλης προσέλευσης!!
Τα αίτια γνωστά και έχουν καταγραφεί πολλές φορές.
- Έλλειψη προσωπικού, δεν έγινε καμιά προσπάθεια για ενίσχυση της πρώτης γραμμής.
- Κλείσιμο πρακτορείων, με αποτέλεσμα οι καταναλωτές να συσσωρεύονται στα λίγα εναπομείναντα καταστήματα.
- Ο χώρος των καταστημάτων κρίνεται μικρός μη εργονομικός, με αποτέλεσμα οι συνάδελφοι να εργάζονται σε ακατάλληλες συνθήκες εργασίας, ενώ μία αρχή υγιεινής και ασφάλειας θα έκρινε τους χώρους ακατάλληλους σε συνδυασμό με τη συσσώρευση του κόσμου!!!
Επιπλέον, αυτή την εποχή η συσσώρευση των καταναλωτών έχει αυξηθεί τόσο με την είσοδο των παιδιών στα Πανεπιστήμια όσο με τα Αγροτικά τιμολόγια, ΚΟΤ, αλλά και τις χιλιάδες επιστολές που λαμβάνουν οι πολίτες, από δικηγορικά γραφεία προκειμένου να τακτοποιήσουν τα χρέη τους στη ΔΕΗ.
Καλούμε τη Διοίκηση της ΔΕΗ, να ενδιαφερθεί για την εξυπηρέτηση της πρώτης γραμμής, να γίνουν άμεσα προσλήψεις, να γίνει νέος σχεδιασμός για την δημιουργία και άλλων καταστημάτων προκειμένου να μην επικρατεί αυτή η ζοφερή εικόνα.
ΥΓ1. Τι γίνεται με τα κτίρια που πρέπει να ανακαινιστούν, αλλά και σε άλλα που ο εργολάβος δεν ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις του, όπως στην περίπτωση της Λάρισας, που άφησε την ανακατασκευή στη μέση; Υπάρχουν ευθύνες; πως έγινε η επιλογή και με ποιες εγγυήσεις καλής εκτέλεσης του έργου;
ΥΓ2. Η ημερήσια αποζημίωση στην εξυπηρέτηση πελατών θα δοθεί και στους προϊσταμένους των καταστημάτων.
Γραφείο Τύπου/ ΕΔΟΠ-ΔΕΗ