Στην πρέσα η εμπορία σε κλοιό η Αριστείδου!!!

Είναι γνωστό σε όλους τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η εμπορία με το κλείσιμο των πρακτορείων και των ταμείων αλλά και πως διαμορφώνονται οι εργασιακές σχέσεις, εξ’αιτίας της έλλειψης προσωπικού.

Δεν είναι γνωστό όμως, ο τρόπος διοίκησης που ασκείται από τα στελέχη της επιχείρησης έναντι του προσωπικού, κυρίως στην πρώτη γραμμή των καταστημάτων.

Πιο συγκεκριμένα, καθημερινώς, πληθαίνουν οι φωνές που κάνουν λόγο για αυταρχισμό, για αντισυναδελφική συμπεριφορά, για τρομοκρατία και απειλές θυμίζοντας, μερικές φορές, προηγούμενες εποχές. Επιπλέον πολλές φορές  επικαλούνται το εργασιακό καθεστώς μίας ιδιωτικής επιχείρησης, ως παράδειγμα λες και θα  κατείχαν τα συγκεκριμένα  στελέχη  θέση ευθύνης αν η ΔΕΗ λειτουργούσε με αμιγώς ιδιωτικά κριτήρια.

Μήπως με αυτό τον τρόπο προϊδεάζουν το προσωπικό για την μετάβαση της εμπορίας σε ιδιώτη, ενώ είναι ένα  μέτρο πίεσης και απειλής, ώστε να μετατρέψουν την εμπορία σε έναν εργασιακό μεσαίωνα;

  • Προσωπικά βιώσαμε ένα τέτοιο τρόπο, άσκησης διοίκησης κατά την επίσκεψή μας στο κατάστημα της Αριστείδου, αφού οι συνάδελφοι αναγκάζονται να αποχωρούν υποχρεωτικά έως και δύο ώρες αργότερα. Πρόκειται για μία επαναλαμβανόμενη κατάσταση η οποία τείνει να εδραιωθεί τόσο εξ΄αιτίας της παράτασης του ωραρίου και της έλλειψης προσωπικού, όσο και εξ’αιτίας του γεγονότος ότι το κατάστημα της Αριστείδου εξυπηρετεί όλο το λεκανοπέδιο, μετά το κλείσιμο των πρακτορείων στον Κεραμικό, στην Νίκαια, στο Λαύριο καθώς και με το κλείσιμο των ταμείων στο Χαλάνδρι, στην Κυψέλης και στη Σαλαμίνα.
  • Επί της ουσίας διαπιστώσαμε, ένα στείρο μονόλογο με περίσσια στοιχεία αυταρχισμού, αλαζονείας και ανοίκειας συμπεριφοράς, με πολλά υπονοούμενα εκφοβισμού  για την πιθανότητα μετάβασης στον ιδιώτη, δυστυχώς παρουσία του προσωπικού το οποίο απαξιώθηκε για την προσφορά του, ενώ άκουγε και δεν μίλαγε, θυμίζοντας το γνωστό «Σκάσε και σκάβε»!!!

Για όλα αυτά, καλούμε τον Γενικό Διευθυντή Εμπορίας να επαναφέρει στην τάξη αυτά τα υπηρεσιακά στελέχη, γιατί η άσκηση διοίκησης έχει ξεφύγει της ευπρεπούς συμπεριφοράς και της συναδελφικότητας.

Τέλος υπάρχουν βάσιμες πληροφορίες αλλά και επώνυμες καταγγελίες, ότι Διευθυντικά στελέχη στην Αττική  δεν δέχονται στο γραφείο τους καταναλωτές οι οποίοι έχουν προβλήματα με την εξόφληση των λογαριασμών. Γιατί;  Άλλαξε η πολιτική της Εμπορίας στο θέμα αυτό;

  • Αν αυτά τα στελέχη ήταν στον ιδιώτη που επικαλούνται, θα ήταν κλειδαμπαρωμένες οι πόρτες τους;
  • Η τακτική αυτή θα μειώσει τα χρέη ή μέχρι το τέλος του χρόνου θα ξεπεράσουν τα 2 δισ.;

Κύριε Πρόεδρε της ΔΕΗ, μήπως πρέπει να δείτε τα ζητήματα αυτά στο σύνολό τους, αφού έχουν άμεση σχέση με την βιωσιμότητα της επιχείρησης;

 

Γραφείο Τύπου

ΕΔΟΠ-ΔΕΗ