ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΕΘΟΔΕΥΟΥΝ ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΣΕ ΤΡΙΤΟΥΣ ΤΟΥ CALL CENTER

Κατάσταση χάος. Ουρές ατελείωτες, αγανάκτηση, ένταση και διασυρμός της μεγαλύτερης επιχείρησης της χώρας στα μάτια των καταναλωτών.

Πιο συγκεκριμένα στα πρακτορεία πελατών η δύναμη του Ανθρώπινου Δυναμικού μειώνεται συνεχώς, ενώ η πίεση του πελάτη γίνεται πιο επιθετική εξ'αιτίας της παραμονής του στην ουρά για αρκετές ώρες. Το πρόβλημα εντείνεται όλο και πιο πολύ, εξ'αιτίας του κλεισίματος των πρακτορείων που έχει ως αποτέλεσμα την συσσώρευση του κόσμου σε αυτά που απέμειναν κυρίως στα Αστικά κέντρα.

Οι προσλήψεις έκτακτου προσωπικού καθυστερούν, γιατί δεν προκηρύχθηκαν οι θέσεις εγκαίρως από τους αρμοδίους και αυτό έγινε μετά από πιέσεις της ΕΔΟΠ.

Ως εκ τούτου ΖΗΤΑΜΕ :

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ άμεσα όσων απαιτούνται για να λειτουργήσουν τα  πρακτορεία εξυπηρέτησης πελατών.

ΑΝΟΙΓΜΑ όλων των πρακτορείων που έκλεισαν, ώστε να υπάρξει αποσυμφόρηση του κοινού.

CALL CENTER

Όπως είναι γνωστό λειτουργεί εδώ και αρκετά χρόνια η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών. Επειδή και σε αυτό το τμήμα υπάρχει έλλειψη προσωπικού, ζητήθηκαν πρόσφατα προσλήψεις έκτακτου προσωπικού και οι αρμόδιοι απέρριψαν το αίτημα ενώ μεθοδεύεται η εκχώρηση του σε τρίτους δηλαδή εκτός ΔΕΗ. Γιατί ΑΡΑΓΕ ; Ποιος Αρμόδιος Υπηρεσιακός παράγοντας δεν ενέκρινε αυτές τις προσλήψεις και μεθοδεύει το ξεπούλημα;

Καλούμε τους αρμόδιους να εγκρίνουν τις νέες προσλήψεις, ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπη λειτουργία του κέντρου, ενώ σε αντίθετη περίπτωση θα μας βρουν απέναντι  τους αποκαλύπτοντας τον Υπηρεσιακό παράγοντα που δεν στηρίζει τη ΔΕΗ, προσφεύγοντας παράλληλα σε κάθε νόμιμο μέσο για την τακτική του αυτή.

Γραφείο Τύπου /ΕΔΟΠ/ΔΕΗ