ΑΝΑΖΗΤΕΙΤΑΙ Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΔΕΔΔΗΕ!!! ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΕ ΚΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΣΤΕΓΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ!!!

Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,

Με αφορμή την επικείμενη κεντρικοποίηση της εξυπηρέτησης των πελατών του ΔΕΔΔΗΕ και την μετακίνηση εργαζομένων, το σωματείο κατέθεσε αίτημα και συναντήθηκε την Παρασκευή 25.10.24 με την Γενική Διευθύντρια Εμπορικών Λειτουργιών Δικτύου κα. Γκίνη Οντίλ και τον Γενικό Διευθυντή Ανθρωπίνων Πόρων και Οργάνωσης κ. Γιώργο Καλύβα, στα κεντρικά γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ.

Από τους εκπροσώπους μας στην συνάντηση, μεταφέρθηκε το κλίμα αναστάτωσης και προβληματισμού που επικρατεί στους εργαζόμενους από όλη την Αττική, οι οποίοι καλούνται να μεταφερθούν σε ένα κτίριο που δεν πληροί ούτε τις ελάχιστες συγκοινωνιακές και γεωγραφικές προϋποθέσεις για εύκολη πρόσβαση, ακόμη και για την στάθμευση του ιδιωτικού τους αυτοκινήτου, εάν επιλεγεί ως λύση.

Παρόλο που τα στελέχη της διοίκησης αναγνώρισαν ότι είναι εύλογη και δίκαιη η επισήμανσή μας, τόνισαν ότι το κτίριο είναι ιδιόκτητο και είναι στην πολιτική της, η αξιοποίησή του από την επιχείρηση. Βέβαια, εμείς γνωρίζουμε ότι το κτήριο είναι μισθωμένο και αυτή ήταν μία φθηνή δικαιολογία. Ουδείς σώφρων, θα επέλεγε ένα κτήριο με τόσα μειονεκτήματα!!!

Για να εξωραϊστεί το πρόβλημα της πρόσβασης, δεσμεύτηκαν ότι η επιχείρηση θα μεταφέρει το προσωπικό (80 περίπου μονίμων και 80 εργολαβικών) με λεωφορεία (6 διαδρομές) στο κτίριο της Μεταμόρφωσης, από τις περιοχές διαμονής τους ή από τον πλησιέστερο σταθμό μετρό.

Είναι εμφανής η αδιαφορία των διοικούντων για την αναστάτωση και τα προβλήματα που θα προκληθούν στην καθημερινότητα και κυρίως στον οικογενειακό προγραμματισμό, των εργαζομένων αφού θεωρούνται αναλώσιμοι στους διοικητικούς τους πειραματισμούς.

Άραγε μέχρι πότε η επιχείρηση θα πραγματοποιεί τη μεταφορά του προσωπικού με λεωφορεία; Ποιος μας εξασφαλίζει ότι στο μέλλον δεν θα υπάρξει μια άλλη απόφαση και στα πλαίσια μείωσης του λειτουργικού κόστους, να καταργηθεί η μεταφορά τους και να αναγκαστούν οι εργαζόμενοι να μετακινούνται με άλλα μέσα;

Άραγε, η έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης έχει αντίκρισμα για τον ΔΕΔΔΗΕ όταν επιλέγονται αυτές οι πρόχειρες λύσεις που ταλαιπωρούν προσωπικό εμπειρίας 30 ετών, με μέση ηλικία 50 ετών, χωρίς διαβούλευση ή συνεννόηση;

Φαίνεται ότι δεν έχουν μετακινηθεί από και προς στο συγκεκριμένο σημείο, διότι ο χρόνος που απαιτείται για να φτάσει εκεί ο εργαζόμενος είναι απροσδιόριστος. Η Λεωφόρος Κηφισού είναι σε μόνιμο μποτιλιάρισμα, ιδιαίτερα τις ώρες προσέλευσης και αποχώρησης του προσωπικού.

Αναρωτιόμαστε ο ΔΕΔΔΗΕ που χρησιμοποιεί τόσα μισθωμένα κτήρια σε σημεία που υπάρχει πρόσβαση μέσω ΜΜΜ, δεν θα μπορούσε να βρει είτε από τα υπάρχοντα, είτε νέο κτήριο που να εξυπηρετεί τους εργαζομένους;;;

 Κύριοι της Διοίκησης,

Ως ΕΔΟΠ/ΔΕΗ καλούμε την Διοίκηση να αναστείλει την επιχειρούμενη μετάθεση των εργαζομένων, ώστε κατ΄αρχήν να αναζητηθούν εργαζόμενοι που θα επιθυμούσαν εθελοντικά να μετακινηθούν στο νέο κτήριο. Ακόμη, να γίνει αποδεκτό τυχόν αίτημα των εργαζομένων να παραμείνουν στα πρακτορεία που υπηρετούν με αλλαγή αντικειμένου εργασίας, καθώς επίσης και να μην προχωρήσει η μετακίνηση σε περιπτώσεις εργαζομένων που έχουν σοβαρούς λόγους (οικογενειακούς, κοινωνικούς ή υγείας).

Καλούμε την Διοίκηση του ΔΕΔΔΗΕ να αναζητήσει κτήριο για την στέγαση της εξυπηρέτησης, σε σημείο που προσεγγίζουν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Απαιτείται η Άμεση πρόσληψη μόνιμου Διοικητικού προσωπικού της ειδικότητας ΔΟ2 & ΔΟ3, που δυστυχώς η επιχείρηση δεν έχει συμπεριλάβει στις προκηρύξεις της τα τελευταία χρόνια και προτιμά να καλύπτει τις ανάγκες με εργολαβικούς.

Επίσης ως  σωματείο θέτουμε σαν προτεραιότητα την εξυπηρέτηση των πελατών- καταναλωτών διότι αποτελεί τη βιτρίνα της Επιχείρησης.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών του ΔΕΔΔΗΕ, εκτός της ηλεκτρονικής και τηλεφωνικής που ήδη προγραμματίζεται, θα προτείναμε να παραμείνει για το διάστημα που δοκιμάζεται το ηλεκτρονικό σύστημα και η φυσική εξυπηρέτηση με ραντεβού, ιδιαίτερα σε άγονες περιοχές της επαρχίας.

Επίσης άμεσα να επικαιροποιηθούν οι οδηγίες, οι διαδικασίες και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται, καθώς και να υπάρξει συνεχής εκπαίδευση και ενημέρωση του προσωπικού.

Ως σωματείο θα παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις και θα παρέμβουμε, σε τυχόν βλαπτικές περιπτώσεις για τους εργαζόμενους.

Γραφείο Τύπου/ΕΔΟΠ-ΔΕΗ