ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ – ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΚΑΡΤΕΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

             

Αντικατάσταση χάρτινων  καρτών απεριορίστων διαδρομών ΟΑΣΑ

 Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Προκειμένου να αντικατασταθούν οι  χάρτινες κάρτες με ηλεκτρονικές, θα πρέπει όλοι οι κάτοχοι χάρτινων καρτών να ακολουθήσουν τα εξής βήματα: 

  1. Εκτύπωση QR Code από τη σελίδα https://www.athenacard.gr/request.dev

 2.Προσκόμιση Φακέλου ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ που αγοράστηκε η κάρτα

έως 23/11/2017.

Πάνω στο φάκελο θα αναγράφεται το ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ του δικαιούχου και ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ της  κάρτας του.

Ο φάκελος θα περιλαμβάνει:

α.   Εκτύπωση του QR Code

β.   Φωτογραφία ταυτότητας

γ.    Εκτύπωση αποδεικτικού ΑΜΚΑ από (https://www.amka.gr/AMKAGR/)

δ. Φωτοτυπία του στελέχους της κάρτας, καθώς και των υπόλοιπων κουπονιών

 ΑΝ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ

Η παραλαβή της νέας προσωποποιημένης κάρτας θα γίνεται με την προσκόμιση του παλιού στελέχους της κάρτας και των υπόλοιπων κουπονιών. Σας υπενθυμίζουμε ότι οι Χάρτινες Κάρτες ισχύουν κανονικά μέχρι την αντικατάστασή τους από την προσωποποιημένη κάρτα, η οποία θα ενεργοποιηθεί με την πρώτη χρήση εισόδου στο σταθμό.

 

 

Γραφείο Τύπου / ΕΔΟΠ-ΔΕΗ